شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
حضور سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه / فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بر اساس آمار، بیش از ۵۰ درصد تردد کل زوار اربعین حسینی مربوط به مرز مهران بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران با بیان این که تاکنون ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از مرزهای ۶ گانه کشور خارج شده‌اند، اظهار داشت: بر اساس آمار بیش از ۵۰ درصد تردد کل زوار اربعین حسینی مربوط به مرز مهران بوده است.

وی با اشاره به اینکه تا امروز بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زوار اربعین به کشور بازگشته‌اند، گفت: البته هنوز حدود یک میلیون نفر در نجف و کربلا بوده و یا در مسیرهای رفت و برگشت هستند و لذا پیش بینی می‌شود ظرف یکی دو روز آینده حدود ۵۰۰ هزار نفر دیگر از طریق مرز مهران وارد کشور شوند که باید آمادگی لازم برای پذیرایی و حمل و نقل این میزان از زوار اربعین را داشته باشیم.

فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: به لطف الهی و با هماهنگی همه مسئولان و دست اندرکاران اربعین حسینی از جمله ستاد اربعین، وزرای راه و شهرسازی، وزیر کشور و بهداشت و درمان برای بازگشت آمادگی کامل وجود دارد.

وی بیان کرد: با ارزیابی انجام شده به نظر می‌رسد اتوبوس به اندازه کافی برای جابجایی زوار از مرز به نقاط مختلف کشور پیش‌بینی شده و هم‌اکنون هیچ گونه ایستایی در پایانه‌های مرزی برای حمل و نقل زوار وجود ندارد و زائران به راحتی برای بازگشت به مقاصد خود اقدام می‌کنند.

رادان ابراز کرد: آرزوی پلیس سلامتی همه اربعینی‌ها است که البته در این زمینه نیازمند همکاری مردم و زوار هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha